Wystrój w sklepie z meblami

Sklep sprzedający kanapy, biurka, czy fotele nie należy do typowego dla handlu. Nie możemy po prostu ustawić półek z produktami jak choćby w sklepie z AGD, czy smartphonami i dzielić towary jednie według ceny. Tutaj oprócz kwestii użyteczności, liczy się też odpowiedni wystrój i kompozycja tego co mamy w ofercie.

Powód jest jasny: klient wchodząc do sklepu ma w głowie pewne ustawienie mebli w swoim pokoju, salonie lub kuchni i prościej jest mu podjąć decyzję, jeśli już widzi swój przyszły zakup w odpowiednim kontekście. Nie każdy potrafi wyobrazić sobie daną rzecz w zestawieniu z innymi, jeśli wcześniej nie zobaczy przykładu.

Światło wpływa na nasz odbiór!

Kolejne punkty, które wpływają na ocenę klienta to choćby światło. Meble wyeksponowane w różnych konfiguracjach świetlnych potrafią nabierać nowych cech. Punkt widzenia klienta może znacząco się zmienić, jeśli dany fotel kupuje do tego by na nim czytać, a my skąpiemy ten fotel w świecie dużej lampki nocnej zamiast li tylko głównego światła. Już samo wyobrażenie sobie siebie w takiej sytuacji przez kupującego, może stać się decydujące.

Innym ważnym punktem jest ogólny wygląd sklepu. Jasne, ciepłe kolory w danym pomieszczeniu pasujące do typu mebli salonowych albo zimniejsze błękity znajdujące się wokół pryszniców i wanien są dodatkowym elementem nakreślającym klientom jak będzie się nasz obiekt prezentował w ich domach. Potrzebne farby możemy znaleźć między innymi pod tym adresem: https://centrokolor.pl/product-pol-2261-Farba-lateksowa-BECKERS-Designer-Colour-Cotton-Candy.html

Inne podobne porady m.in. w kontekście remontów w naszych miejscach pracy na biznesss.pl i http://biznesssowo.pl/.