UM Płock: Rzecznik konsumentów udzieli porad w galeriach handlowych

1 min czytania

Z okazji Światowego Dnia Konsumenta miejski rzecznik konsumentów Izabela Prądzyńska zaprasza do odwiedzenia punktów informacyjno konsultacyjnych zorganizowanych w galeriach handlowych.

Każdego roku z okazji Światowego Dnia Konsumenta, który przypada 15 marca, rzecznik konsumentów przygotowuje program skierowany do mieszkańców Płocka, który ma zwiększyć ich świadomość przy zawieraniu umów konsumenckich, tj. sprzedaży czy o dzieło.

- W tym roku w miejscach, gdzie najczęściej zawiera się różnego rodzaju umowy, zorganizowane zostaną punkty informacyjno konsultacyjnego w ramach kampanii edukacyjnej pod hasłem Bądź świadomym konsumentem poznaj swoje prawa” informuje Izabela Prądzyńska.

W galeriach handlowych rzecznik wraz z pracownikami Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów będą udzielać bezpłatnych porad prawnych z zakresu reklamacji towarów i usług oraz innych przepisów konsumenckich.

Z konsultacji będą mogli skorzystać zarówno klienci, jak i pracownicy przedsiębiorców funkcjonujących w galeriach.

Bezpłatną poradę będzie można uzyskać:
14 marca (czwartek) w godz. 14.30 17.30 w Galerii Handlowej Wisła
21 marca (czwartek) w godz. 14.30 17.30 w Galerii Handlowej Mazovia

opr. ab

plock.eu/pl/aktualnosci/details/article,10328,1,1.html

Autor: krystian