Co umieścić z tyłu wizytówki

Podczas projektowania naszej wizytówki bardzo często skupiamy swoją uwagę na pierwszej stronie karty. Tylną powierzchnię zostawiamy natomiast nie zadrukowaną. W tym tekście dowiesz się, co warto umieścić na rewersie karty, dzięki czemu jeszcze bardziej zainteresujesz swoich klientów.

Wizytówka z kalendarzem

Jest to całkiem ciekawe rozwiązanie. Taka wizytówka będzie dobrą reklamą waszej firmy. Osoby będą częściej nosiły ją przy osobie ze względu na swoje praktyczne zastosowanie. Można wyjąć ją w każdej chwili. Karta biznesowa z kalendarzem może być dobrym rozwiązaniem, kiedy wchodzimy w nowy rok. Sprawdź ten druk wizytówek.

Karta stałego klienta

Wiernym klientom trzeba podziękować za ich szczególną lojalność. Dodatkowo możesz zachęcić nowych klientów do odwiedzenia sklepu albo salonu kosmetycznego ciekawymi bonusami. Z tyłu wizytówki możesz więc zamieścić rabat albo miejsca na pieczątki. Najczęściej takie rozwiązanie stosuje się w restauracjach, kawiarniach albo salonach kosmetycznych. Po uzbieraniu wszystkich pieczątek czy naklejek otrzymujesz darmową usługę. Wizytówki te są bardzo proste do przygotowania. Wystarczy Ci szablon z miejscem na pieczątki. Świetnie sprawdzają się one przed świętami. Można je wręczyć stałym klientom.

Potwierdzenie wizyty

Jeżeli prowadzisz firmę usługową albo gabinet lekarski to z pewnością spotkałeś się sytuacją, kiedy klient lub pacjent spóźnił się lub nie przyszedł na umówioną wizytę. Tutaj więc świetnym rozwiązaniem będą wizytówki z potwierdzeniem wizyty z tyłu karty. Umieszczasz tam datę oraz godzinę umówionego spotkania. Dzięki temu Twój klient będzie pamiętał o wyznaczonym terminie. Dodatkowo będzie mógł również przełożyć wizytę w nagłych przypadkach.

Podziękowanie

Jest to zwykły tekst, który umieszczony jest z tyłu wizytówki. W ten sposób robimy ukłon w stronę klienta, który zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty lub usługi. Takie gesty z pewnością zostaną docenione.

Wypunktowane menu

Możemy również przybliżyć potencjalnemu klientowi naszą ofertę. Wystarczy umieścić na odwrocie karty biznesowej wypunktowane menu z zakresem proponowanych usług/produktów. Jeżeli osoba spojrzy na tył, będzie ona dokładnie wiedziała co oferujemy i na co może ona liczyć.

Inna wersja językowa

Takie rozwiązanie świetnie sprawdza się w przypadku, kiedy chcemy dotrzeć również do obcokrajowców. Jeżeli do nich również kierujemy swoją ofertę i chcemy, aby nasza wizytówka była nowoczesna, warto zawrzeć na odwrocie karty inną wersję językową tego, co znajduje się na przodzie. Ułatwimy tym samym osobom, które nie znają Polskiego, zaznajomienie się z profilem naszej działalności.

Logo, hasło, kod QR

Logo firmowe jest naszym znakiem rozpoznawczym, więc ono również może zostać umieszczone na odwrocie karty. Ciekawym pomysłem będzie wklejenie tam swojego hasła reklamowego albo motto. Dodatkowo można pokusić się jeszcze o umieszczenie kodu QR, który może prowadzić do promocji na produkty czy usługi.

Mapa dojazdu

Praktycznym rozwiązaniem jest umieszczenie mapki dojazdu do siedziby naszej firmy. Jest to potrzebne szczególnie, kiedy spotykamy się z opinią innych, że droga do naszej siedziby jest skomplikowana. Wtedy zamieszczenie mapki z tyłu karty biznesowej naprawdę ma sens.