UM Płock: Platforma zakupowa dla dostawców Urzędu Miasta Płock

1 min czytania

Informujemy, że 1 września 2018 r. zostanie uruchomiona Platforma Zakupowa Open Nexus, która stanowi zbiór nowoczesnych narzędzi elektronicznych wspierających realizację procesów handlowych.

platformazakupowa.pl/um_plock

realizowane są zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane o wartości do 30.000 euro. Jest to narzędzie do przejrzystej komunikacji z oferentami.

Można również dołączyć do bazy dostawców w zakładce Zostań dostawcą. Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Gminy Miasto Płock zachęcamy do zaznaczenia odpowiednich kategorii i zostawienia swojego adresu e-mail.

Informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta, które jest dostępne od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 17 pod nr tel. 22 101 02 02.

opr. ab

plock.eu/pl/aktualnosci/details/article,9997,1,1.html

Autor: krystian